dnes je 24.11.2024

Neprístupný dokument, nutné prihlásenie
Input:

Smernice pre oblasť zamestnávania pedagogických pracovníkov

11.9.2024, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Dĺžka videa: 01:24:47

Kapitoly videa

Na webinári sa zaoberáme tvorbou pracovného poriadku so zameraním na školy a školské zariadenia, jeho obsahom, t.j. skutočnosťou, čo má obsahovať pracovný poriadok a tým, ktoré inštitúty je zamestnávateľ v pracovnom poriadku povinný upraviť, a ktoré len môže upraviť.

Ing. Jarmila Belešová

Absolventka VŠE, fakulty riadenia a postgraduálneho štúdia pracovné právo a sociálne zabezpečenie. Celý život pracuje v oblasti pracovného práva a odmeňovania. Pôsobila 17 rokov na prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského ako personalista a vedúca personálneho útvaru. Taktiež 20 rokov pôsobila na MŠVVaŠ SR na personálnom odbore a z toho cca 15 rokov ako jeho riaditeľka.

Podieľala sa na príprave právnych predpisov najmä z oblasti odmeňovania zamestnancov rezortu a súvisiacich predpisov. Je autorkou viacerých odborných článkov v uvedenej oblasti a odpovedí na otázky v právnych poradniach niekoľkých vydavateľstiev. Je dlhoročnou lektorou v oblasti pracovného práva a odmeňovania zamestnancov regionálneho školstva. V súčasnosti pracuje ako riaditeľka osobného úradu Štátnej školskej inšpekcie.

Prístup k tomuto dokumentu majú len predplatitelia modulu:
Vzdelávanie pre školy a školské zariadenia
Objednávka

Nejväčšia on-line knižnica na Slovensku

Registrovať

Pravidelné spravodajstvo

alebo prihlásiť.

VÝHODY PREDPLATNÉHO

  • Viac než 1 600 dokumentov z legislatívy,
  • Online prístup do aktuálnej a denne aktualizovanej 
    databázy príspevkov. 
  • Právne predpisy v aktuálnom znení s vyznačenými
    zmenami
    .
  • Garancia aktuálnosti a správnosti.
  • On-line semináre a ich videozáznamy zadarmo.
  • Možnosť využívať bezplatný odpovedný servis.
    Zatriedenie dokumentu
    Zatriedenie dokumentu
    Vzťahuje sa k typu informácie:
    Vzťahuje sa k aktuálnosti:
    Vzťahuje sa k obdobiu platnosti:

    Nedostupné pre váš modul.